Sunday, May 9, 2010

Masa kosong!

cuti 2bulan kalau ditenung balik macam tak lama..tapi nak mengharungi hari2nya..(2bulan*30hari=60hari)..sangat lama babe!..akan mati kebosanan kalau tak buat apa2..macam budak universiti or kolej buat bila tiba cuti semester..buat PART-TIME JOB!..McD,7eleven dan apa2 keje yang halal..nak keje jugak tapi memikir nak keje apa?gaji berbaloi tak dengan keje tu..sebab macam 7eleven langsung tak berbaloi..keje macam separuh mati tapi income setakat cukup makan sebulan je..sobb2..(cerita berdasar pengalaman..nasib baik keje hanya suka2..mumydady still support)..tak kesahla u'all nak buat pape..yang penting kene pandai cari jalan untuk isi masa kosong u'all tu..jangan buat keje bukan2!macam budak sekarang buat..lumba haramla..kacau anak orangla..takde faedah langsung -_- kalau tak nak keje pun..duduk rumah pun ade keje pe?tolong emak lipat baju..basuh periuk belanga.banyak2! T_T
so,jangan buang masa kosong anda!buatlah apa2 selagi not against the rules!

No comments:

Post a Comment